جاماسب

ساخت وبلاگ

کد خبر: 681727

نظرات:

نظرات :

تاریخ مخابره : ۱۳۹۵/۰۳/۳۱ - ۱۹:۰۸

جاماسب...
ما را در سایت جاماسب دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : استخدام کار jamasb بازدید : 185 تاريخ : دوشنبه 31 خرداد 1395 ساعت: 22:04

در پی نا کام ماندن مذاکرات گروه‌های فلسطینی فتح و حماس در دوحه قطر، این دو جنبش فلسطینی یکدیگر را به نقش داشتن در عدم پیشرفت مذاکرات آشتی بین خود متهم کرده‌اند.

جاماسب...
ما را در سایت جاماسب دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : استخدام کار jamasb بازدید : 182 تاريخ : دوشنبه 31 خرداد 1395 ساعت: 22:04

به گزارش سرویس ورزشی"جام نیوز"، مهدی رحمتی 11 سال قبل به استقلال آمد. او در سال‌های 84 و 85 در استقلال بود و سال 86 و 87 را در مس گذراند، در این تیم درخشید و به تیم ملی برگشت گلر ثابت تیم ملی شد و در سال 88 به سپاهان رفت و بعد از 2 فصل بازی در این تیم در سال 90 به استقلال برگشت. رحمتی 3 فصل در استقلال بازی کرد و در سال 93 به پیکان رفت و بعد از یک فصل بازی در این تیم در سال 94 به استقلال برگشت و سال 95 هم هفتمین سال حضور او در 11 سال اخیر برای استقلال است.


اما خسرو حیدری در این عرصه  به جز رحمتی قدیمی‌ترین سابقه را دارد، او در سال 87 استقلالی شد و بعد از 2 فصل بازی در این تیم در سال 89 به سپاهان رفته و در سال 90 به استقلال برگشت و در 5 سال گذشته در استقلال بوده و حالا ششمین فصل متوالی حضور و هشتمین فصل ثبت نامش در استقلال را تجربه می‌کند.


رحمتی با 11 سال سابقه در 7 سال و خسرو حیدری در 8 سال تجربه و 8 فصل (با احتساب لیگ امسال برای 2 نفر) با تجربه ترین مردان استقلال هستند. در حالی که سابقه حضور خسرو حیدری برای حضور در استقلال یک فصل بیشتر از رحمتی است اما در پرسپولیس قدیمی‌ترین بازیکن جلال حسینی است که تجربه 4 ساله حضور در پرسپولیس را دارد اما بیشترین سالیان بازی در اختیار امید عالیشاه با 3 فصل حضور است. و او چهارمین فصل را در تیم فوتبال پرسپولیس خواهد گذراند.

جاماسب...
ما را در سایت جاماسب دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : استخدام کار jamasb بازدید : 156 تاريخ : دوشنبه 31 خرداد 1395 ساعت: 22:04

  به گزارش سرویس ورزشی"جام نیوز"، یک روز بعد از حضور در تست‌های پزشکی باشگاه استقلال، قرارداد آرش افشین با این باشگاه به صورت رسمی امضا شد تا او در فصل آینده برای آبی‌های پایتخت به میدان برود. بعد از علی قربانی و کاوه رضایی، آرش سومین مهاجمی است که با نظر منصوریان به استقلال اضافه می‌شود.

این بازیکن 27 ساله چند سال قبل در شمار بمب‌های نقل و انتقالاتی قرار داشت اما حالا از روزهای اوج فاصله گرفته و امیدوار است در لباس استقلال فرصت احیا شدن را به دست بیاورد. آرش افشین که بهترین دوران فوتبالش را در فولاد سپری کرد و در این تیم به پیراهن تیم ملی نیز رسید، در لباس سپاهان هرگز موفق نبود و دوران سربازی موفقی نیز در ملوان نداشت.

این مهاجم سریع در نیم فصل دوم لیگ گذشته از ملوان کنار گذاشته شد تا یک نیم فصل را بدون تیم سپری کند و در نهایت به عنوان بازیکن آزاد به استقلال بپیوندد. افشین کار بسیار سختی برای فیکس شدن در خط حمله پرستاره استقلال پیش رو خواهد داشت.

جاماسب...
ما را در سایت جاماسب دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : استخدام کار jamasb بازدید : 193 تاريخ : دوشنبه 31 خرداد 1395 ساعت: 21:04

به گزارش سرویس ورزشی"جام نیوز"، همانطور که انتظار می‌رفت هیچکدام از باشگاه‌های لیگ برتری در پایان فصل برای امضای قرارداد با پرویز مظلومی اقدام نکردند تا سرمربی فصل گذشته آبی‌های تهران، لیگ برتر شانزدهم را بدون تیم آغاز کند. پرویز خان یک سال قبل با کری‌خوانی ویژه‌ای برای پرسپولیسی‌ها هدایت استقلال را بر عهده گرفت و در حالی که ابتدای فصل وعده‌های پررنگی به هوادارها داده بود، هیچ جامی به دست نیاورد و در دربی پایتخت نیز 4 گل از حریف دریافت کرد تا روزهایی کابوس‌وار را روی نیمکت سپری کند. او در پایان فصل ناگهان به این ادعا روی آورد که تیمش اصلا برای قهرمانی بسته نشده و با این بضاعت، نتایج درخشانی گرفته است. مظلومی حالا در گفتگویی تازه، دلیل جالب توجهی برای بدون تیم ماندن ارائه کرده است:«پروسه جدایی‌ام از استقلال طول کشید و حالا همه تیم‌ها مربی دارند. من پیشنهادهای زیادی داشتم».

مظلومی در شرایطی از به تاخیر افتادن و طول کشیدن خروج‌اش از استقلال می‌گوید که تقریبا همه اهالی فوتبال حتی قبل از فینال جام حذفی اطمینان داشتند که او از باشگاه جدا خواهد شد. این جدایی درست بعد از فینال تایید شد تا استقلال یکی از اولین باشگاه‌هایی باشد که نیمکت‌اش را بعد از پایان فصل عوض می‌کند. اگر جذب مظلومی در دستور کار یک باشگاه قرار داشت، این انتقال به سرعت انجام می‌شد. چرا که این مربی اساسا عادت ندارد وقت را برای امضای قرارداد تلف کند. به گفته افشارزاده، مظلومی ده دقیقه بعد از تماس فصل گذشته، برای امضای قرارداد در دفتر باشگاه حاضر بود و به نظر می‌رسد این حداکثر زمان موردنیاز او برای مواجهه با پیشنهادی مختلف است. حقیقت آن است که پرویز مظلومی فصل خوبی نداشته، در لحظات حساس موفق نبوده، کاریزما و کاراکتر نشان نداده و به همین خاطر هیچ باشگاهی در پی این مربی نیست. خود او اما درست مثل همیشه زیر بار نمی‌رود و دیگران را مقصر می‌داند. حالا پرویز مظلومی را به عنوان چهره‌ای می‌شناسیم که هرگز تمایلی به اعتراف به اشتباهات‌اش نشان نمی‌دهد. یک مربی که همیشه منتظر است دیگران ضعف‌های فنی‌اش را پوشش بدهند و مسئولیت خطاهایش را قبول کنند.

جاماسب...
ما را در سایت جاماسب دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : استخدام کار jamasb بازدید : 162 تاريخ : دوشنبه 31 خرداد 1395 ساعت: 21:04

به گزارش سرویس ورزشی"جام نیوز"، وقتی نزدیک‌ترین نظرسنجی تاریخ برنامه تلویزیونی نود با نام‌های سرمربی پرتغالی تیم ملی و سرمربی کروات نیمکت پرسپولیس ساخته شد، تصور چنین روزهای تلخی چندان دشوار به نظر نمی‌رسید. روزهایی که در آن‌ها کارلوس کی‌روش و برانکو ایوانکوویچ ظاهرا تحت تاثیر محبوبیت‌شان قرار گرفته‌اند تا در دو جبهه مخالف روبروی هم بایستند و طرف مقابل را کنایه‌باران کنند. این دو نفر قرار بود سمبل تفاوت در فوتبال ایران باشند، نمونه‌های واقعی یک مربی حرفه‌ای و بزرگ. حالا اما دیگر به سختی می‌شود رفتارهای این دو نفر از از مربیان ایرانی متمایز کرد. دعوای کی‌روش- برانکو، داستان چهره‌هایی است که در اتمسفر فوتبال ایران دچار تغییر شده‌اند و دست به کارهایی می‌زنند که در هیچ نقطه دیگری از جهان انجام نداده بودند.


اختلاف‌نظر کی‌روش و برانکو، از اردوی تیم ملی و استراحت ملی‌پوشان و ماجرای تست پزشکی آغاز می‌شود. به نظر می‌رسد برانکو بر این باور است که کی‌روش پرسپولیس را قربانی اختلاف‌نظرهای شخصی‌اش با ایفمارک و رابطه دوستانه‌اش با علیرضا منصوریان می‌کند. این اختلاف می‌تواند به شکل غیرعلنی و دور از چشم رسانه‌ها و مردم حل شود اما برانکو همه چیز را به سطح رسانه‌ها می‌کشد و به تندی علیه سرمربی خارجی تیم ملی موضع‌گیری می‌کند. حمایت قلعه‌نویی و مایلی‌کهن از برانکو، دلیلِ متقنی برای پی بردن به نادرستی راهی است که این مربی انتخاب کرده. او خودش را تا سطح این دو نفر پایین آورده است. در مقابل، رفتار کی‌روش هم هرگز بهتر نیست. او طبق معمول همه جانوران باغ‌وحش را به متن بیانیه‌اش می‌کشاند و از برانکو انتقاد می‌کند. ادعای کی‌روش در نوع خودش شگفت‌انگیز است. اینکه برانکو قصد دارد با استفاده از نام او، عدم موفقیت‌اش را توجیه کند. مردی که قهرمانی را در آخرین ثانیه‌ها با تفاضل گل از دست داده و طبیعتا یک مربی ناموفق به شمار نمی‌رود. کی‌روش در همه این سال‌ها موردحمایت هواداران تیم قرمز پایتخت بوده اما بعید نیست در این جدال، حمایت بخشِ مهمی از سکوهای سرخ را از دست بدهد. واضح به نظر می‌رسد که ادامه این درگیری لفظی، به ضرر هر دو مربی خواهد بود. به ضرر چهره‌هایی که خواسته یا ناخواسته به بازی قدرت تن داده‌اند تا اهالی فوتبال را ناامید کنند. دو بازنده در دوئلِ بی‌سرانجامِ بیانیه‌ها.  

جاماسب...
ما را در سایت جاماسب دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : استخدام کار jamasb بازدید : 180 تاريخ : دوشنبه 31 خرداد 1395 ساعت: 21:04

کد خبر: 681703

نظرات: 0

نظرات : 28 بازدید

تاریخ مخابره : ۱۳۹۵/۰۳/۳۱ - ۱۷:۰۴

جاماسب...
ما را در سایت جاماسب دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : استخدام کار jamasb بازدید : 180 تاريخ : دوشنبه 31 خرداد 1395 ساعت: 19:57

کد خبر: 681705

نظرات: 0

نظرات : 24 بازدید

تاریخ مخابره : ۱۳۹۵/۰۳/۳۱ - ۱۷:۰۶

دولت بحرین تابعیت شیخ عیسی قاسم، برجسته‌ترین مرجع شیعه در این کشور را لغو کرد.

به این مطلب امتیاز دهید

شما قبلا به این مطلب رای داده اید

0% 0% بازدید
[-]اندازه متن[+]

دولت بحرین تابعیت شیخ عیسی قاسم، برجسته‌ترین مرجع شیعه در این کشور را لغو کرد.

کلیدواژه ها:

خبرهای داغ

جاماسب...
ما را در سایت جاماسب دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : استخدام کار jamasb بازدید : 167 تاريخ : دوشنبه 31 خرداد 1395 ساعت: 19:57

به گزارش سرویس سیاسی جام نیـوز، معصومه ابتکار در برنامه گفت‌وگوی ویژه خبری شبکه دو سیما گفت: در یک سال اخیر مشغول مستند سازی کامل وقایع برون مرزی برای اعلام اعتراض رسمی به دولت عراق و عربستان و ارائه به سازمان‌های بین المللی از طریق وزارت امور خارجه هستیم.

رئیس سازمان محیط زیست گفت: جنگ و ناامنی در عراق از جمله علت‌های ایجاد کانون‌های ریزگردها است و متأسفانه شرایط ناپایدار دولت عراق، حمله تکفیری‌ها و داعش فرصت اجرایی شدن توافق‌نامه‌ها برای مدیریت پدیده گرد و غبار را گرفت.

وی با بیان اینکه رایزنی‌های بسیاری با عراق برای اجرایی کردن توافق‌نامه‌های امضا شده از سال 92 صورت گرفته است،گفت: متأسفانه شرایط ناپایدار دولت عراق، حمله تکفیری‌ها و داعش فرصت اجرایی شدن این توافق‌نامه‌ها را گرفت.

رئیس سازمان حفاظت محیط زیست افزود: به پیشنهاد ایران پارسال قطعنامه در مجامع سازمان ملل تصویب و بر اساس آن دبیرکل سازمان ملل مکلف شد در گزارشی کانون‌های گرد و غبار را در دنیا مشخص و اعلام کند.

ابتکار گفت:‌ یک ماه پیش هم گزارش دبیرکل سازمان ملل ارائه شد و هم اکنون این گزارش در حال تدوین نهایی است و به نظر می‌رسد تا یک ماه آینده منتشر شود.

وی افزود:با انتشار این گزارش برنامه اقدام بین المللی با ساز و کار فنی مناسب و مشخص شدن پشتیبان‌ها بر اساس مدیریت سرزمین تدوین خواهد شد.

رئیس سازمان حفاظت محیط زیست گفت:‌ جنگ و ناامنی و خشکسالی ناشی از اقدامات ترکیه در عراق در کنار گرم شدن زمین در منطقه غرب آسیا از جمله علت های ایجاد کانون‌های ریز گردها است.

ابتکار ادامه داد: دولت قبل پیشنهاد کرده بود برای حل این مسئله صندوقی منطقه‌ای تشکیل شود که برخی کشور‌ها از جمله عربستان با آن مخالفت کردند.

وی گفت: با پدیده ریز گردها همچون بحران برخورد می‌کنیم و به همین خاطر است که با مصوبه دولت کارگروهی در وزارت کشور به این مسئله می‌پردازد.

رئیس سازمان حفاظت محیط زیست با بیان اینکه کانون‌های داخلی ایجاد ریز گردها در سه سال گذشته در 15 استان کشور شناسایی شده است، افزود: کار شناسایی دیگر کانون‌ها در استان‌های باقی مانده در حال انجام است.

ابتکار با بیان اینکه کانون های بسیار بحرانی کشور در وسعتی بالغ بر 2 میلیون و 800 هزار هکتار وجود دارد گفت: وسعت این کانون‌ها نشان می‌دهد که مقابله با آنها نیازمند مدیریت ملی برای احیای تالاب‌ها، حفظ مراتع کنونی و مقابله با بیابان زایی است.

وی با اشاره به اینکه بر اساس اعتبارات و امکانات موجود اقدامات خوبی در زمینه مقابله با ریز گردها و کانون‌های آن صورت گرفته است،افزود: احیای تالاب هور العظیم از اقدامات مهم دولت بود.

رئیس سازمان حفاظت محیط زیست گفت: پنجمین دریاچه این تالاب احیا شده و هور العظیم دیگر کانون بحران برای خوزستان نیست.

ابتکار افزود: مسئول اصلی مقابله با ریز گرد‌ها کار گروه مدیریت بحران مستقر در وزارت کشور است که چندین دستگاه در آن دخیل هستند.

وی گفت: یکی از این دستگا‌ها هواشناسی است که باید تا 48 ساعت قبل پیش بینی وقوع غبار و گرد را اعلام کند که برای این کار نیازمند تجهیزات جدید و پیشرفته‌تر است.این سازمان مسئولیت وضعیت سنجش هوا را در مواقع بحرانی عهده دار است و هم اکنون در تمامی استان‌ها دستگاه سنجش ذرات در وضعیت گرد و غبار به صورت بر خط وجود دارد.

ابتکار تصریح کرد: با توجه به امکانات و اعتبارات موجود در زمینه مقابله با ریز گردها اقدامات خوبی شده است اما در صورت بهبود شرایط عمومی و بودجه کشور امکان انجام کارهای بیشتر و بزرگ تر وجود دارد.

رئیس سازمان حفاظت محیط زیست افزود: یکی از اقدامات خوب دولت یازدهم در احیای تالاب‌ها احیای دریاچه ارومیه است که مساحت کنونی آن 5 برابر مساحت پارسال این دریاچه در همین موقع است. دولت در صدد است تعادل سرزمینی بین آب و خاک را در کشور برقرار کند.

به نوشته نسیم، نماینده مردم کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی هم در ارتباط تلفنی با این برنامه گفت:‌ ریز گردها علاوه بر تأثیری که بر محیط زیست این استان دارند بر سلامت مردم محصولات کشاورزی و اقتصاد بازار نیز تاثیر گذارند.

عبدالرضا مصری افزود:‌ از بین رفتن تالاب‌ها و جنگل‌های کرمانشاه از جمله عوامل ایجاد کانون‌های بحران در این استان است.

وی گفت: هیچ اقدامی برای احیای تالاب‌ها و جنگل‌های از بین رفته کرمانشاه و مقابله با بیابان زایی در این استان صورت نگرفته است.

444

جاماسب...
ما را در سایت جاماسب دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : استخدام کار jamasb بازدید : 165 تاريخ : دوشنبه 31 خرداد 1395 ساعت: 19:57

به گزارش سرویس سیاسی جام نیـوز، حجت الاسلام والمسلمین علی سعیدی در گفت‌وگو با برنامه "من طهران" شبکه خبری العالم تاکید کرد: «تردیدی درباره حضور سردار سلیمانی در عراق نیست، دولت عراق اعلام کرده که وی به دعوت ما آمده است، حال حضور یک، دو یا سه مستشار در عراق چقدر برای عربستان سنگین است؟ چطور آنها به عراق لشکر کشی کردند و مردم را کشتند یا در یمن بیشتر از یک سال است که تمام زیر ساخت ها را نابود کردند، زن، کودک و پیرمرد را به قتل رساندند، آیا این دخالت در جهان اسلام نیست.»


نماینده مقام معظم رهبری در سپاه با تاکید بر این که هدف مستشاران ایرانی کمک به نیروهای عراقی است، اظهار داشت: ایران هرگز به دنبال ضربه زدن به اهل سنت نبوده و نیست، اما عربستان در مدت نفوذ آمریکا در عراق، صدها هزار مسلمان بی گناه شیعه را در بغداد و دیگر مناطق به شهادت رساند.


تسلط عربستان برعراق محال است

وی در ادامه تسلط عربستان بر عراق را محال دانست و یادآور شد: عربستان نمی تواند بار دیگر عنصری مانند صدام را در عراق داشته باشد تا بر آن کشور مسلط شود؛ ریاض باید دست از سر مردم عراق بردارد و آنها را به حال خودشان بگذارد تا خود تصمیم بگیرند؛ مردم عراق چون مردم فهیمی هستند، در انتخابات شرکت کرده و رای دادند؛ حکومت و مجلس تشکیل دادند؛ اگر عربستانی ها دست از سر مردم عراق بردارند و در این کشور امنیت برقرار شود، دیگر نیازی به حضور سردار سلیمانی در این کشور نخواهد بود.


سعیدی دربارۀ ناخرسندی رسانه های سعودی از آزادی فلوجه نیز گفت: در واقع فلوجه، برای آن ها نقطه ای راهبردی بود، فلوچه چهارراه مواصلاتی و ارتباطی است، مرکز پشتیبانی است، فاصله اش با بغداد کم است، مرکز تهیه اقلام انتحاری است که از آن ها در بغداد استفاده می شد، مرکز تولید و پرورش نیروی تروریست بود، طبیعی است که عربستان از آزادی چنین مرکزی ناراحت شود.


عربستان از چنگال آمریکا بیرون بیاید

سعیدی با بیان این که هر شخصی که دارای عقل است با ما (ایران) در تعامل و همراه است، گفت: عربستان نمی تواند این وضعیت را تحمل کند و اشتباه می کند؛ عربستان می تواند از چنگال آمریکایی ها خارج شده و در کنار ایران قرار بگیرد و اهداف متعالی که حضرت امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری دنبال می کنند را عملی کنند.


وی با انتقاد از وضعیتی که عربستان در عراق ایجاد کرده، افزود: چطور عربستان که خودش یک انتخابات ندارد با حکومت و دولتی که بر اساس دمکراسی و رای اکثریت روی کار آمده، اینگونه برخورد می کند.


سعیدی بااشاره به این که گروه تروریستی داعش با تسلط بر شهر فلوجه کانون بحران و موجب مشکلات زیادی برای مردم مظلوم عراق شده بود، اما با یاری خدا آزاد شد، بیان داشت: طبیعی بود که آل سعود از سقوط فلوجه ناراحت شوند، چون ابزارشان از دستشان رفت؛ و انشا الله آزادی فلوجه باعث آزادی موصل و استان نینوا خواهد شد.


سعیدی با تاکید بر این که برای ما سنی و شیعه فرقی ندارد، اظهار داشت: در آزادسازی فلوجه تصمیم اینگونه بود که تلفات حداقلی باشد و همه مردم از هر مذهبی از فلوجه محاصره شده خارج شوند، لذا تبلیغات رسانه های عربی علیه نیروهای عراقی عملیات کننده دروغ بود و برای تحریک افکار عمومی صورت گرفت، بنابراین هر گونه اقدام نیروهای ارتش عراق، حشد الشعبی و مردمی و یا نقش ایران به هیچ عنوان برای انتقام گیری نیست.


وی با محکوم کردن نقش منفی امپراطوری رسانه ای درباره مسائل فلوجه گفت: این موضوع از استقبال اهل سنت، جشن مردم در فلوجه و رضایتمندی مردم نمایان است به همین دلیل از عربستان می خواهیم از عراق دست بردارد و نیروهایش (تروریست های داعش) را از این کشور خارج کند و آدم کشی را متوقف کند.


تقابل ایران و آمریکا زیربنایی است

سعیدی با اشاره به این که آمریکا حکومتی سلطه گر است و خود را کدخدای جهان می داند، گفت: آمریکا پس از آن که خطر کشوری همانند شوروی را خنثی کرد و می پنداشت که قدرت اول و کدخدای جهان است،  ناگهان با انقلاب عظیمی روبرو شد که عمق و گستره آن از انقلاب سوسیالیستی شوروی به مراتب بیشتر بود.


وی ادامه داد: آمریکایی ها با قدرتی به نام جمهوری اسلامی ایران در جهان مواجه شدند که اقتدار آنها را به چالش کشید.


نماینده ولی فقیه در سپاه افزود: اصولا نظام آمریکا نظامی الحادی و مبتنی بر کفر است و تقابل ما با آنها مبنایی و زیربنایی است و ما به علل و دلایل گوناگون نمی توانیم با آنها کنار بیاییم.


سعیدی با اشاره به قسمتی از جنایات مختلف آمریکا در سراسر جهان در طول نیم قرن اخیر، تصریح کرد: آمریکا طی ۵۰ سال به ۲۲ کشور مستقیما حمله کرده است، که برلین(پایتخت آلمان شرقی سابق)، کوبا، کره، لبنان، ویتنام، کامبوج، آنگولا، گرانادا، پاناما، سومالی، لیبی، عراق، هائیتی و افغانستان شماری از این کشورهاست و در ۱۷ کشور نیز مانند چین، مجارستان، یوگسلاوی، کوبا، ایران، هندوستان، اتیوپی، نیکاراگوئه، افغانستان، السالوادور و لهستان دخالت کرده است.


استکبار ستیزی  شاخصه جمهوری اسلامی ایران

نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان استکبارستیزی، کفرستیزی با نظام الحادی و ایدئولوژی توحیدی به عنوان شاخصه های انقلاب اسلامی، گفت: با وجود این شاخصه ها هیچ وجه مشترکی بین انقلاب اسلامی ایران و آمریکا وجود ندارد، بنابراین طبیعی است که آمریکا در صدد براندازی نظامی اسلامی ایران باشند.

وی ادامه داد: البته این موضوع یک فرآیند را طی کرده که مرحله اول آن حرکت سخت و جنگ نیابتی توسط عراق علیه ایران، مرحله دوم تحریم و فشار مضاعف بر روی ملت و نظام ایران و استراتژی سوم نیز تعامل است، که البته در هر سه این مراحل نیت آنها براندازی نظام اسلامی بود.


سعیدی با بیان این که آمریکایی ها با فرآیند تعامل دو هدف را دنبال می کردند، گفت: هدف درونی آمریکایی ها از تعامل، "نفوذ" بود، یعنی ایجاد جای پا در داخل نظام که شامل نفوذ سیاسی، اقتصادی و فرهنگی می باشد.


"به نظر من نفوذ به معنای تصرف دشمن در ادارک سیاسی مسؤولین و مردم است و نفوذ فرهنگی یعنی تصرف دشمن در ادراک فرهنگی مردم برای جابجایی عناصر فرهنگ ملی و جایگزینی عناصر غربی به جای آن."


وی با اشاره به این که آمریکایی ها در فرآیند تعامل با ایران دو هدف را دنبال می کردند، افزود: هدف اول آمریکایی ها این بود که در قالب تعامل و با عنوان مذاکرات هسته ای در ایران جای پایی را به وجود آورند و در تصمیم گیران نفوذ سیاسی داشته باشند و هدف دوم آنها نفوذ فرهنگی یعنی تصرف در ادراک فرهنگی مردم (ایران) بود.


سعیدی دومین فرآیند آمریکا در ایران را "فراهسته ای"، دانست بدان معنا که بنا نبود آمریکایی ها به مساله هسته ای بسنده کنند و می خواستند در مسایلی که عمق استراتژیک ایران است، جمهوری اسلامی را دنبال خودشان بکشند؛ از آمریکای لاتین که نفوذ معنوی داریم تا ساحل مدیترانه، عراق، یمن، فلسطین و لبنان که تعامل و نفوذ فرهنگی داریم وعمق استراتژیک ما به شمار می آید.


نماینده ولی فقیه در سپاه خاطر نشان کرد: آمریکایی ها به دنبال آن بودند که ما در منطقه غرب آسیا، محور نباشیم؛ یعنی نقشی در معادلات منطقه غرب آسیا اعم از فلسطین، لبنان، عراق و سوریه نداشته باشیم.


وی افزود: آن ها در مساله هسته ای، توانستند تا حد زیادی، خواسته های خود را تحمیل کنند و ما هم به حداقلی دست یافتیم، اما آمریکایی ها به این بسنده نکردند؛ آن ها می خواستند ما را به دنبال خود بکشانند و در ماجرای عمق راهبردی و آن چه که امروز سرمایه اقتدار ما در منطقه غرب آسیا است، ما را وادار به عقب نشینی کنند تا محوریت ما را در غرب آسیا از بین ببرند و ما نتوانیم کاری از پیش ببریم.


نقشه آمریکا درباره ایران

سعیدی با تاکید بر این که تحلیل مقام معظم رهبری ا ز اهداف آمریکا علیه ایران، تحلیلی عمیق و همه جانبه بوده و بر پایه شناخت همه جانبه از راهبرد و اهداف و آینده نگری آمریکا استوار است، گفت: آمریکایی ها در حال حاضر، همان نقشه ای که در مورد شوروی سابق پیاده کردند را برای ایران در نظر گرفته و در حال پیاده کرده آن هستند؛ یعنی در دهه هفتاد میلادی، دنبال این بودند که ردپایی در شوروی پیدا کنند؛ اتفاقا جالب بود که آقای خروشچف رئیس جمهور وقت و رهبر حزب کمونیست شوروی به این نکته رسید که نیاز نیست که ما همواره با آمریکایی ها بر سر جنگ باشیم، می توانیم سر میز مذاکره بنشینیم و با هم مذاکره کنیم.


وی ادامه داد: تحلیل آقای خروشچف این بود که ما در آمریکای لاتین هستیم، در شرق اروپا حضور داریم، در غرب آسیا هستیم و نفت و گازمان از آمریکا به مراتب بیشتر است و ما نیازی نداریم که همواره با آمریکا در حال جنگ باشیم، که اتفاقا آمریکایی ها نیز به شدت از این موضوع استقبال کردند و پیمان سالت ۱ امضا شد و قرار بر این بود که وارد حوزه های دیگر نشوند ولی آمریکایی ها آرام آرام روسیه را به سمت پیمان هلسینکی کشاندند و زمینۀ فروپاشی این امپراتوری را فراهم کردند.

سعیدی منشأ تحلیل غلطِ برخی کشورهای عربی درباره کمک های ایران به کشورهای منطقه را آمریکا دانست و گفت: آمریکایی ها جنگ مستقیم را کنار گذاشتند و به جنگ نیابتی روی آوردند؛ امروز ما شاهد هستیم که عربستان سعودی، قطر، امارات و حتی ترکیه، در میدان آمریکایی ها ایفای نقش می کنند و در حقیقت هم داعش، به نیابت از آمریکایی ها در منطقه آشوب به پا می کند، هم کشورهای واپسگرای منطقه.


چه کشوری باعث کاهش قیمت نفت و ضرر کشورهای منطقه شد؟

نماینده ولی فقیه در سپاه با تاکید بر این که جمهوری اسلامی ایران از کیان اسلام دفاع می کند، نه منافع آمریکا، تصریح کرد: چه کسی موجب کاهش قیمت نفت شد و خود متضررترین کشور در این زمینه گردید، ما بودیم یا عربستان؟، چه کشوری باعث ضرر کشورهای منطقه شد؟ چه کسی به کشوری اسلامی لشکر کشی و اقدام به جنایت و قتل مسلمانان (یمن) در خدمت به منافع آمریکا، کرد، عربستان بود یا ایران؟


وی ادامه داد: عربستان قیمت نفت را با افزایش تولید کاهش داد و موجب شد که ملت های منطقه از قیمت شدید نفت به شدت متضرر شوند و ترکیه نیز همچون عربستان از داعش، حمایت لجستیکی و نظامی می کند و نفت داعش را خریداری کرده، انتقال داده و می فروشد.


سعیدی افزود: در حال حاضر، چه کسی در یمن دخالت می کند؟ چه کسی بیش از یک سال است تمام یمن را زیر و رو کرده است؛ چه کسی با ماشین نظامی خود در بحرین حضور دارد؟ چه کسی در سوریه از ۱۶۰ گروه (تروریستی) حمایت و پشتیبانی می کند؟ دنیا این را می فهمد؛ ما که به جایی لشکرکشی نکردیم، ما در جایی حضور نظامی نداشتیم مگر در سطح محدود مستشاری که آن هم خود آن کشورها از ما درخواست کردند.


امپراتوری رسانه ای غرب واقعیت ها را معکوس نشان می دهد

سعیدی با تاکید بر این که امپراتوری رسانه ای غرب، واقعیت ها را معکوس به خورد مخاطبان می دهد، گفت: ما پیش از این اعلام کرده بودیم که حافظ منافع کشورهای اسلامی هستیم و از مقاومت حمایت می کنیم؛ چه کسی به غزه کمک کرد تا در برابر رژیم صهیونیستی بایستد؟ ما در کدام جبهه هستیم و عربستان در کدام جبهه است؟ ما به غزه و کیان فلسطین کمک کردیم؛ به سوریه کمک مستشاری دادیم برای این که مقاومت سرپا بماند.

راهبرد آمریکا، پیاده کردن طرح خاورمیانه بزرگ

نماینده ولی فقیه در سپاه با بیان این که راهبرد آمریکا، پیاده کردن طرح خاورمیانه بزرگ در منطقه است، اظهار داشت: آمریکا روزی این طرح را با راه اندازی جنگ نیابتی علیه حزب الله به رژیم صهیونیستی واگذار کرده بود، بعد نقشی به خود عربستان داد تا در واقع همان نقشی که آن روز رژیم صهیونیستی ایفا می کرد، اکنون عربستان ایفا کند، یعنی قطع ارتباط ایران با غزه و محور مقاومت؛ این خدمت به چه کسی است؟


داعش را خود این ها ایجاد کردند و اکنون هم دارند با داعش بازی می کنند، آن ها فقط با داعشی مخالفند که احساس کنند ممکن است علیه آن ها حرکت کند وگرنه داعش ضعیف شده را می خواهند و اتفاقا فلسفۀ تلاش آن ها برای جلوگیری از سقوط فلوجه آن بود که این آشوبگران که دست پروردۀ آن ها هستند، در همین جا بمانند و به اروپا و غرب برنگردند تا برای آن ها مشکل ساز نشود.


وی افزود: ما پارادوکس عجیبی در رفتار آمریکا می بینیم که این پارادوکس در رفتار کسانی که به نیابت از آمریکا می جنگند نیز مشاهده می شود، به عنوان مثال آن ها قائل به دمکراسی خوب و دمکراسی بد هستند یا تروریست خوب و تروریست بد، آزادی خوب و آزادی بد. در واقع باطل بودن ایدئولوژی آمریکا از برخوردِ دوگانۀ آمریکایی ها با همه پدیده ها آشکار می شود، یعنی وقتی تروریست ها در آمریکا و یا فرانسه مرتکب عمل تروریستی می شوند، بدند اما اگر در سوریه مرتکب چنین عملی شوند، خوبند.


انقلاب اسلامی و چالش رهبری عربستان در جهان عرب

سعیدی با اشاره به این که آل سعود در طول هفتاد هشتاد سالی که از عمر نظام سعودی می گذرد، همواره مدعی رهبری جهان عرب بوده است، گفت: این رهبری امروز با یک چالش مواجه شده است یعنی یک قدرت معنوی متنفذی مثل انقلاب اسلامی ایران، توانسته رهبری جهان اسلام را به عهده بگیرد و در جهان اسلام نفوذ معنوی داشته باشد، بحث ما تنها دفاع از شیعه نیست، نه امام راحل شعار شیعه گری داد و نه رهبر معظم انقلاب شعار شیعه گری می دهد؛ هلال شیعی را هم آن ها نامگذاری کردند؛ ما از کیان اسلام دفاع می کنیم ما از کیان فلسطین دفاع می کنیم یعنی ما هم از حزب الله که شیعه است دفاع می کنیم هم از فلسطین که اهل سنت هستند، بنابراین عربستان از این که می بیند جمهوری اسلامی در جهان اسلام اعم از اندونزی، مالزی، افغانستان، پاکستان، نفوذ معنوی دارد، ناراحت و پریشان است.

444

جاماسب...
ما را در سایت جاماسب دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : استخدام کار jamasb بازدید : 204 تاريخ : دوشنبه 31 خرداد 1395 ساعت: 18:37

به گزارش سرویس بین‌الملل جام نیـوز، خبرگزاری رویترز نوشت: هزاران نفر از مردم ژاپن با تجمع در جزیره اوکیناوا یکی از بزرگترین تظاهرات‌ها در دو دهه اخیر علیه حضور نظامیان آمریکایی را برپا کردند.

 رویترز افزود:  برپایی تظاهرات هزاران نفری در جزیره اوکیناوای ژاپن در اعتراض به ادامه حضور نظامی آمریکایی ها، در شرایطی است که یک نظامی آمریکایی به اتهام قتل یک زن جوان 20 ساله ژاپنی بازداشت شده است.

برپایی این تظاهرات اعتراض آمیز گسترده، یک چالش جدید برای آمریکا و شینزو آبه نخست وزیر ژاپن به شمار می رود و تهدیدی جدی برای طرح های توکیو و واشنگتن با هدف توسعه پایگاه های نظامی در این جزیره به شمار می رود.

اوکیناوا که تا سال 1972 میلادی در اشغال آمریکا بوده هنوز میزبان 30 هزار نظامی آمریکایی است. به دنبال قتل یک زن 20 ساله ژاپنی توسط یک نظامی آمریکایی طی ماه گذشته، مخالفت ها با ادامه حضور ارتش آمریکا در این جزیره به شدت افزایش یافته است.

501

جاماسب...
ما را در سایت جاماسب دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : استخدام کار jamasb بازدید : 208 تاريخ : دوشنبه 31 خرداد 1395 ساعت: 18:37

به گزارش سرویس سیاسی جام نیـوز، سخنگوی هیات رئیسه مجلس از ابقای کاظم جلالی در سمت ریاست مرکز پژوهش ها خبر داد.

بهروز نعمتی در گفتگو با مهر اظهار داشت: در جلسه امروز هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی نامزد های مرکز پژوهش های مجلس مورد بررسی قرار گرفتند.

نماینده مردم تهران با بیان اینکه تعداد زیادی از نمایندگان نامزد این جایگاه بودند گفت: با رای هیات رئیسه مجلس به عنوان هیات امنای مرکز پژوهش های مجلس شورای اسلامی، کاظم جلالی به عنوان رئیس مرکز پژوهش ها در مجلس دهم انتخاب شد.

وی ادامه داد: حکم وی توسط رئیس مجلس صادر و ابلاغ می شود.

444

سخنگوی هیات رئیسه مجلس از ابقای کاظم جلالی در سمت ریاست مرکز پژوهش ها خبر داد.

جاماسب...
ما را در سایت جاماسب دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : استخدام کار jamasb بازدید : 165 تاريخ : دوشنبه 31 خرداد 1395 ساعت: 18:37

کد خبر: 681658

نظرات: 0

نظرات : 477 بازدید

تاریخ مخابره : ۱۳۹۵/۰۳/۳۱ - ۱۴:۱۵

جاماسب...
ما را در سایت جاماسب دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : استخدام کار jamasb بازدید : 174 تاريخ : دوشنبه 31 خرداد 1395 ساعت: 17:33

به گزارش سرویس گوناگون جام نیـوز، ازکیل لاوتزی، ستاره تیم ملی آرژانتین پس از پیروزی بر ونزوئلا و صعود آلبی سلسته به نیمه نهایی کوپا آمریکا عکس جالبی از رختکن آرژانتین منتشر کرد.

نکته جالب و عجیب از عکس منتشر شده، خونسردی و تمرکز ستاره های آرژانتین از جمله مسی و آگوئرو روی گوشی های موبایلشان پس از این پیروزی بزرگ است. تصویری که بازتاب زیادی در رسانه های آرژانتینی و سایر نقاط دنیا داشته است.

جاماسب...
ما را در سایت جاماسب دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : استخدام کار jamasb بازدید : 136 تاريخ : دوشنبه 31 خرداد 1395 ساعت: 17:33

به گزارش سرویس سیاسی جام نیـوز، خنثی سازی اقدام شیطانی تروریست های تکفیری در تهران به تیتر رسانه های جهان تبدیل شده است و برخي تلاش كرده اند كه از اين موضوع سوء استفاده نمايند.

خبرگزاری رویترز انگلیس (Reuters)، خبرگزاري آسوشيتدپرس آمريكا (AP)، خبرگزاری اسپوتنیک نیوز روسیه (Sputnik)، سي بي سي كاندا (CBC)، خبرگزاری ترند آذربایجان (Trend)، پایگاه خبری شبکه العربیه (Al-Arabia)، رسانه های صهیونیستی از جمله جروزالم پست (Jpost)، هاآرتص (Haaretz) و ... با عناوين مختلف به انعکاس این خبر پرداخته اند.


 
وزارت اطلاعات امروز طی اطلاعیه ای اعلام کرد: با ادعیه مردم روزه دار و با عنایات خداوندی، یکی از بزرگترین توطئه های تروریستی گروه های تکفیری وهابی، در روزهای منتسب به حضرت خدیجه کبری (س) کشف و خنثی شد. در طرح جنایتکارانه گروهک ضد اسلامی تروریستی تکفیری، سلسله بمب گذاری هایی در نقاط متعددی در عمق کشور و مشخصاً برای مناسبت های پیش رو تدارک دیده شده بود که با توکل و توسل و فداکاری های سربازان گمنام امام زمان (عج) در تهران و چند استان دیگر، اقدامات شیطانی تروریست های تکفیری خنثی سازی شد، تروریست ها بازداشت شدند و تعداد بمب های آماده ی انفجار و مقادیر انبوهی مواد اولیه ی انفجاری کشف و ضبط گردید.

در این میان خبرگزاری رویترز انگلیس (Reuters) با تلاش برای اختلاف افکنی میان شیعه و سنی در انعکاس این خبر آورده است: «وزارت اطلاعات ایران در بیانیه خود، این طرح بمب گذاری را بزرگترین توطئه "شبه نظامیان مسلمان سنی" علیه "جمهوری اسلامی شیعه" معرفی کرده است.»

رسانه صهیونیستی جروزالم پست (Jpost) نیز ضمن انعکاس این خبر به برجسته سازی بمبگذاران سنی و جمهوری اسلامی شیعه پرداخته است.

این در حالی است که جمهوري اسلامي همیشه به روشنی اعلام کرده است که حساب وهابیون تند رو و تكفيري را از اهل سنت جدا می دانند.


506

جاماسب...
ما را در سایت جاماسب دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : استخدام کار jamasb بازدید : 152 تاريخ : دوشنبه 31 خرداد 1395 ساعت: 17:33

به گزارش سرویس بین‌الملل جام نیـوز، پس از سه روز وقفه در کارزار برکسیت در بریتانیا به دلیل قتل یک نمایندۀ پارلمان این کشور، مخالفان و موافقان خروج از اتحادیۀ اروپا از روز یکشنبه تبلیغات خود را از سرگرفتند.

دیوید کامرون، نخست وزیر بریتانیا که در مباحث مطرح شده همواره بر بیشتر بودن ضرر ترک اتحادیۀ اروپا تاکید می کند، روز یکشنبه در سخنانی خسارات خروج از این اتحادیه را طولانی مدت دانست. نخست وزیر بریتانیا که کارزار ماندن در اتحادیۀ اروپا را رهبری می کند، می گوید برکسیت یک انتخاب بر سر موجودیت بریتانیاست که می تواند هرگونه راه بازگشتی را ببندد. او می گوید: «وقتی از هواپیما بیرون پریدید دیگر نمی توانید در را باز کنید و دوباره وارد هواپیما بشوید.»

در مقابل، بوریس جانسون، شهردار سابق لندن که به نوعی کارزار خروج از اتحادیۀ اروپا را رهبری می کند، در مصاحبه ای با روزنامۀ سان این همه پرسی را تنها فرصتی دانسته است که در آن بریتانیایی ها می توانند دوباره کنترل زندگی خود را به دست بگیرند. تحلیلگران می گویند شهردار سابق لندن امیدوار است با پیروزی در مسالۀ برکسیت، دیوید کامرون را از رهبری حزب محافظه کار کنار بزند و در انتخابات متعاقب این شکست احتمالی، رهبری محافظه کاران را به عهده بگیرد.

نایجل فاراژ، رهبر حزب استقلال بریتانیا نیز که از مدافعان خروج از اتحادیۀ اروپاست، می گوید این اتحادیه در کنترل مهاجرت و افراطی گری مذهبی ناموفق بوده و خروج بریتانیا از این اتحادیه می تواند امنیت را در این کشور تامین کند.

به گزارش یورونیوز، روز یکشنبه و همزمان با از سرگیری این کارزار، نظرسنجی هایی منتشر شد که از بالا بودن شانس ماندن در اتحادیۀ اروپا حکایت می کند. طبق این نظرسنجی ها ۴۵ درصد از شهروندان بریتانیا موافق باقی ماندن در این اتحادیه هستند و در مقابل ۴۲ درصد می خواهند که این کشور از جمع ۲۸ کشور اتحادیۀ اروپا خارج شود. این نتیجه تا هفتۀ گذشته کاملا برعکس بود و مخالفان باقی ماندن در اتحادیۀ اروپا در این نظرسنجی ها پیشتاز بودند.

به نوشتۀ روزنامه های بریتانیایی تاکنون ۴۵ میلیون نفر از افراد واجد شرایط رای دادن برای شرکت در این همه پرسی ثبت نام کرده اند. جبهۀ طرفدار باقی ماندن در اتحادیۀ اروپا امیدوار است تعداد بیشتری از جوانان در این همه پرسی شرکت کنند چرا که بیشتر جوانان بریتانیایی خواهان باقی ماندن در این اتحادیه هستند در مقابل افراد میانسال و سالخورده که تعداد آنها نیز زیاد است امیدوارند بریتانیا از اتحادیۀ اروپا خارج شود.

همه پرسی بر سر برکسیت روز پنجشنبه، ۲۳ ژوئن (چهارم تیرماه) برگزار می شود. / 202

جاماسب...
ما را در سایت جاماسب دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : استخدام کار jamasb بازدید : 183 تاريخ : دوشنبه 31 خرداد 1395 ساعت: 16:32

به گزارش سرویس ورزشی جام نیـوز، آرش افشین بازیکن پیشین فولاد ،ملوان و سپاهان به استقلال تهران پیوست. آرش افشین که برای گذراندن خدمت سربازی خود به ملوان رفته بود صبح امروز در باشگاه استقلال حاضر شد و قراردادش را با این تیم امضا کرد. افشین پس از کاوه رضایی دومین مهاجم استقلال در فصل نقل و انتقالات است. او روز گذشته به همراه بازیکنان استقلال در تست پزشکی این تیم شرکت کرده بود.

116

خبرآنلاین

جاماسب...
ما را در سایت جاماسب دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : استخدام کار jamasb بازدید : 133 تاريخ : دوشنبه 31 خرداد 1395 ساعت: 16:32

به گزارش سرویس ورزشی جام نیـوز، امید ابراهیمی که هنوز با تیم استقلال به توافق نرسیده است و گفته می شود از چند تیم خارجی پیشنهاد دارد، قرار است امروز جلسه ای را با بهرام افشارزاده برگزار کند تا وضعیتش برای ماندن یا رفتن مشخص شود.

کادر فنی استقلال امیدوار به حفظ این بازیکن است و از باشگاه خواسته تا تحت هر شرایطی ابراهیمی را حفظ کند.

خسرو حیدری که روز گذشته قراردادش را با استقلال تمدید کرد، ارتباط نزدیکی با امید ابراهیمی دارد و بعضی از مسئولان باشگاه حتی او را واسطه کرده‌اند که به خاطر این ارتباط خوب، ابراهیمی را به ماندن در استقلال ترغیب کند.

مهر

116

جاماسب...
ما را در سایت جاماسب دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : استخدام کار jamasb بازدید : 154 تاريخ : دوشنبه 31 خرداد 1395 ساعت: 16:32

به گزارش سرویس سیاسی جام نیـوز، وب سایت شبکه روسیا الیوم مدعی شد: «منابع آگاه خبر دادند که مقامات کشور عمان "روحانی" رییس جمهوری ایران و "ظریف" وزیر خارجه اش را نصیحت کرده اند که "امیرعبداللهیان" را از سمتش برکنار کنند تا حسن نیت خود را در برگزاری مذاکرات با عربستان نشان داده باشند.»

این شبکه روسی در ادامه افزود: «عمان به روحانی و ظریف گفته که برکناری امیرعبداللهیان که بارها سخنان دشمنانه ای علیه عربستان گفته است مانع پیشرفت هر گونه مذاکره ای با ریاض خواهد شد.»

روسیا الیوم ادامه داد: «عمان گفته که با برکناری عبداللهیان از سمتش، این پیام را به عربستان منتقل خواهد کرد که ایران حسن نیتش درباره مذاکره با ریاض را نشان داده تا مقدمه دیپلماسی مهمی در برگزاری مذاکرات به حساب آید.»

این شبکه خبری افزود: «امیرعبداللهیان چهره سیاسی ایرانی که طرفدار سرسخت مواضع رهبر عالی این کشور و سپاه پاسداران در وزارت خارجه به شمار می آمد ولی اینک از سمت خود کنار رفته است.»

خاطر نشان می شود که محمدجواد ظریف وزیر امور خارجه در حکمی "حسین جابری انصاری" را بعنوان معاون جدید عربی و آفریقای وزارت امور خارجه منصوب کرد.

جابری انصاری پیش از این مسئولیت های مدیر گروه مطالعات خاورمیانه و خلیج فارس، مشاور معاونت عربی و آفریقا، مدیرکل خاورمیانه و شمال آفریقا، سفیر ایران در لیبی و سخنگو و رئیس مرکز دیپلماسی عمومی و رسانه ای وزارت امور خارجه را بر عهده داشته است.

وزیر امور خارجه همچنین طی حکمی، حسین امیرعبداللهیان معاون سابق عربی و آفریقا وزارت امور خارجه را بعنوان مشاور وزیر منصوب کرد.

 512

جاماسب...
ما را در سایت جاماسب دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : استخدام کار jamasb بازدید : 188 تاريخ : دوشنبه 31 خرداد 1395 ساعت: 15:31

به گزارش سرویس ورزشی جام نیـوز، گویا ماجرای انتقال مسعود حسن زاده هم به پرسپولیس به بن بست رسیده است. ذوب آهنی ها به دلیل بدهی 350 میلیون تومانی پرسپولیس به این تیم، اصلا حاضر به انجام مذاکره با سرخپوشان، تا زمانی که بدهیشان را پرداخت نکنند؛ نیستند و این یعنی حسن زاده به هر تیمی برود راهی پرسپولیس نخواهد شد.

سعید آذری در گفت و گو با کاپ، ضمن تایید این خبر اظهار داشت: پرسپولیس به ما 350 میلیون تومان بدهکار است و اصلا به روی خودشان هم نمی آورند. مادامیکه این پول را پرداخت نکنند با آنها مذاکره نخواهیم کرد. مسعود حسن زاده هم فعلا در تمرینات ما شرکت می کند تا تکلیفش مشخص شود.

116

جاماسب...
ما را در سایت جاماسب دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : استخدام کار jamasb بازدید : 174 تاريخ : دوشنبه 31 خرداد 1395 ساعت: 15:31